Annons:

DEBATT:

Bilden är en genrebild: Foto: KLT/pressbild och Pixabay.

DEBATT: "Man kan ju också tala om positiva upplevelser"

KLT fick hård kritik från flera resenärer efter helgens snöoväder och resekaos – resenärer som hade köpt biljetter men inte kom med ersättningsbussarna. En insändarskribent vill väga upp den bilden och berätta om sin positiva upplevelse, och strör beröm över personalens agerande.

Annons:

Jag reste med tåg från Stockholm till Kalmar och hade bokat Krösatåget från Linköping i söndags kväll med avgångstid 18.20. 

Jag fick löpande information kring trafikläget och ersättningsbuss från Linköping till Kalmar. 

Väl i Linköping fanns personal på plats i stationshuset som med gott humör och vatten och snacks tog emot oss som skulle vidare till bland annat Kalmar. 

Ytterst god information och guidning till bussens uppställningsplats. Ett bemötande och en service värd all tacksamhet. Ett professionellt resebolag skulle jag vilja säga. 

Man kan ju också tala om positiva upplevelser.

Hälsningar från nöjd resenär 

Chatarina Nordström 

Annons:

Annons:

Annons:

Annons:

Kommentera

Annons:

Annons:

Annons:

Annons:

Annons:

Annons:

Annons:

Annons:

Annons:

Annons:

BakåtPausaPlayFramåt