Annons:

TVÅ MC-FÖRARE TILL SJUKHUS EFTER KOLLISION PÅ E22

En olycka inträffade på E22 runt 15.45. Foto: MostPhotos

TVÅ MC-FÖRARE TILL SJUKHUS EFTER KOLLISION PÅ E22

Vid 15.50 larmades räddningstjänsten till en trafikolycka på E22 i Kalmar. 

Annons:

Det är i höjd med trafikplatsen Kalmar Södra som olyckan inträffat. Det är två MC-förare som kolliderat och de ska vara vakna och talbara, men har förts till sjukhus. Hur olyckan gått till är okänt. Insatsen från blåljuspersonalen har avslutats. 

Vägen var delvis öppen för trafik under insatsen. 

Annons:

Jakob Karlsson

jakob.karlsson@dagenskalmar.nu

073 501 41 26

Annons:

Annons:

Kommentera

Kommentarerna nedan omfattas inte av utgivningsbeviset för www.dagenskalmar.nu.

Annons:

Annons:

Annons:

Annons:

Annons:

BakåtPausaPlayFramåt