Annons:

Telefon har inte levererats – räkningarna kommer ändå

Foto: MostPhotos

Telefon har inte levererats – räkningarna kommer ändå

Ett företag i Kalmar fick en telefon i samband med att de köpte ett mobilabonnemang. Telefonen kommer inte – men räkningarna fortsätter trots det att komma. 

Annons:

– Det dras automatiskt månadsvis och fortsätter vara så. Hittills har man betalat 1 000 kronor, men inte fått telefonen, säger kommunpolis Niko Kalcidis. 

En anmälan om bedrägeri är nu upprättad. 

Annons:

Simon Henriksson

simon.henriksson@dagenskalmar.nu

076 815 45 71

Annons:

Annons:

Kommentera

Kommentarerna nedan omfattas inte av utgivningsbeviset för www.dagenskalmar.nu.

Annons:

Annons:

Annons:

Annons:

Annons:

BakåtPausaPlayFramåt