Genrebild.
Foto: Bildbyrån
Vid halv elvatiden i går kväll begav sig polisen till centralstationen efter ett larm om bråk och slagsmål.
"Polis åker till platsen och ett flertal pojkar/unga män som bedöms varit inblandade i bråket kontrolleras", skriver polisen på sin hemsida.
Dubbla anmälningar har upprättats, både en anmälan om misshandel och en motanmälan. Det fanns inget ambulansbehov på platsen, enligt polisen.